Reklama na internete - vysvetlenie skratiek: Rozdiel medzi revíziami
(Nová stránka: Stránka je akýmsi slovníkom, v ktorom nájdete vysvetlenie skratiek používaných reklamnými mágmi na sieti. ;PPC: '''Pay Per Click''' druh reklamy, kedy sa platí za kliknuti...) |
(Žiaden rozdiel)
|
Aktuálna revízia z 17:18, 25. február 2008
Stránka je akýmsi slovníkom, v ktorom nájdete vysvetlenie skratiek používaných reklamnými mágmi na sieti.
- PPC
- Pay Per Click druh reklamy, kedy sa platí za kliknutie na inzerát. Neplatí sa za zobrazenie inzerátu.
- CTR
- Click Through Rate miera prekliknutia, vyjadruje sa v percentách. Je to pomer klikov na reklamu k počtu zobrazení inzerátu.
- sCTZ stránky
- efektívna cena za tisíc zobrazení (poslovenčená verzia skratky eCPM), teda cena za tisíc zobrazení. Slúži ako nástroj na porovnávanie prímov medzi rôznymi reklamnými systémami, rôznymi účtami.
- eCPM
- effective cost-per-thousand impressions efektívna cena za tisíc zobrazení.
V prípade, že sa tu skratka nenachádza, na zistenie jej významu môžete použiť napríklad vyhľadávač www.google.com. Do vyhľadávacieho poľa zadajte operátor define:hľadaný výraz.
Môžete doplniť ďalšie skratky, s ktorými sa stretnete. Prosím dodržiavajte doterajšiu jednotný spôsob formátovania.