Reklama na internete - vysvetlenie skratiek: Rozdiel medzi revíziami

Z Recept na život
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Nová stránka: Stránka je akýmsi slovníkom, v ktorom nájdete vysvetlenie skratiek používaných reklamnými mágmi na sieti. ;PPC: '''Pay Per Click''' druh reklamy, kedy sa platí za kliknuti...)
 
(Žiaden rozdiel)

Aktuálna revízia z 17:18, 25. február 2008

Stránka je akýmsi slovníkom, v ktorom nájdete vysvetlenie skratiek používaných reklamnými mágmi na sieti.

PPC
Pay Per Click druh reklamy, kedy sa platí za kliknutie na inzerát. Neplatí sa za zobrazenie inzerátu.
CTR
Click Through Rate miera prekliknutia, vyjadruje sa v percentách. Je to pomer klikov na reklamu k počtu zobrazení inzerátu.
sCTZ stránky
efektívna cena za tisíc zobrazení (poslovenčená verzia skratky eCPM), teda cena za tisíc zobrazení. Slúži ako nástroj na porovnávanie prímov medzi rôznymi reklamnými systémami, rôznymi účtami.
eCPM
effective cost-per-thousand impressions efektívna cena za tisíc zobrazení.

V prípade, že sa tu skratka nenachádza, na zistenie jej významu môžete použiť napríklad vyhľadávač www.google.com. Do vyhľadávacieho poľa zadajte operátor define:hľadaný výraz.

Môžete doplniť ďalšie skratky, s ktorými sa stretnete. Prosím dodržiavajte doterajšiu jednotný spôsob formátovania.